Artlantis 6.5 - Simply Physical

Artlantis 6.5 je najhitrejše samostojno orodje za izdelavo 3D fotorealističnih vizualizacij, razvit posebej za arhitekte in oblikovalce, idealno za hitro izdelavo visokokakovostnih 3D vizualizacij, animacij, QuickTime VR panoram in objektov. Sedaj z novim rendering pogonom, ki upošteva fizikalne lastnosti svetlobe izdelate še še boljše izdelke. Zaradi prepoznavne tehnologije živega predogleda je Artlantis 6.5 logična izbira za arhitekte, urbaniste, krajinarje ter oblikovalce v preko 80-ih državah. Novosti v verziji 6 vključujejo tudi samodejno uravnavanje beline (white balance), white rendering, ambient occlusion, IES izvore svetlobe, integriran alpha mask urejevalnik, novi neon shader za osvetlitve in še mnogo drugega. Zadnja verzija 6.5 omogoča tudi distribuirano renderiranje, tako da lahko izkoristite vse razpoložljive računalnike v vašem omrežju in tako dramatično pospešite čas izdelave renderingov ali animacij.

Na voljo je v dveh različicah in tako prilagojen za različne potrebe in prakse. Artlantis Render je razvit za tiste, ki iščejo visokokakovostne fotorealistične prikaze (arhitekti, oblikovalci inetrierjev, načrtovalci mest, krajinarji, sejemskih postavitev, itd), na drugi strani pa je Artlantis Studio namenjen vsem, ki si želijo poleg statičnih slik izdelati tudi zahtevnejše animacije, kjer lahko animirajo tudi kamero in objekte. Primere vizualizacij si lahko ogledate v galeriji vizualizacij in animacij, ki so jih objavili Artlantis uporabniki.

Tehnologija One Click Radiosity

Že predogled scene v skoraj realnem času omogoča dober vpogled v končno sliko, saj je vključen tako Raytracing kot  Radiosity način predogleda. Način Radiosity za razliko od Raytracing metode sledenja žarku izračunava tudi odboje svetlobe od vseh površin na katere svetloba pade. Odbita svetloba se tudi obarva glede na material in barvo površine od katere se odbije. Še posebej učinkovit je pri izdelavi interierjev, saj je za osvetlitev scene v večini primerov dovolj že zunanja sončna svetloba, ki prihaja skozi okno. Tako odpade večkrat mukotrpno postavljanje skritih luči v prostor za zadostno osvetlitev. Artlantis poleg orodij za nadzor klasičnih virov svetlobe, omogoča tudi samostojno nastavitev sončne svetlobe (Heliodon) za izračunavanje senc in študije naravne osvetlitve.

Hitro do kvalitetnih animacij

Artlantis Studio vsebuje vse zmogljivosti programa Artlantis Render in jim dodaja še zmogljiva orodja za animiranje objektov, kamere in osvetlitve. Objekti, izdelani posebej za Artlantis Studio imajo prednastavljene gibe. Tako npr. ljudje lahko hodijo, stojijo, vstanejo ali se vsedejo, vodi nastavljamo parametre valovanja, okolici pa jakost vetra, kar vpliva na premikanje oblakov na nebu. S pomočjo enostavne manipulacije poti kamere pripravite profesionalne animacije katere lahko shranite v različnih formatih. Artlantis poleg orodij za nadzor klasičnih virov svetlobe, omogoča tudi samostojno nastavitev sončne svetlobe (Heliodon) za izračunavanje senc in študije naravne osvetlitv.

Uporabniški vmesnik

Novi Artlantis ima spremenjen uporabniški vmesnik, da bi lažje izkoristili prednosti novejših, širših zaslonov. Prikaz projekta je optimiziran in ponuja še večje predogledno okno kot do sedaj. Delo s projektom je še lažje saj je okno programa standardizirano za Mac in Windows okolje. Predogledno okno in okna Inspectorja so popolnoma prilagodljiva in jih razporedimo tako, da nam ne zakrivajo pogleda. Število kliko, da dosežemo določen ukaz je občutno zmanjšano.

  Uporabniski vmesnik

Perspektiva

Artlantis 6 ponuja novo možnost za prikaz perspektive: Vsak pogled ima sedaj lahko svoj teren (Infinite ground) ki je lahko na različnih višinah in s svojo teksturo ter fotografijo za ozadje ali ospredje. Manipuliranje z ozadjem je močno poenostavljeno in izboljšano. Artlantis prinaša tudi t.i. arhitekturno perspektivo, kjer imamo le dve bežišči. Tako dobimo vse vertikalne linije projekta prikazane tako kot želimo. Teksture je mogoče prikazati tudi v 2D pogledih.

Perspektiva

Knjižnjice tekstur in objektov

Katalog objektov3D Plants

Uporaba novega kataloga materialov in objektov je enostavna in hitra. Organiziran je v kategorije in podkategorije, tako da je iskanje prave teksture ali objekta opravljeno z nekaj kliki. Če uporabljate dva zaslona je katalog mogoče imeti odprt na drugem, in tako še povečati prostor za predogledno okno.Artlantis 5 prinaša tudi nekaj povsem novih tekstur. Nekatere so optimizirane za reliefno mapiranje, nekater pa za ponazoritev naravnih materialov, kot je trava, zemlja ali voda.  Teksture

Artlantis media

 Novi Artlantis 6 ne bi bil popoln brez nove trgovine vključene v sam program za enostaven nakup dodatnih objektov ali materialov. Trgovina ponuja preko 5.000 izdelkov katere od sedaj lahko kupujete tudi posamezno in ne več celotnih zbirk. Seveda so vaši dosedanji objekti in materiali povsem kompatibilni z novo verzijo in jih s priloženim pretvornikom enostavno pripravite za uporabo v Artlantis 6.

Še nekaj novosti

iVisit 3D

Imetniki verzije Artlantis 6 Studio lahko poleg klasičnih animacij objektov, luči, in kamere izdelajo tudi interaktivne 3D predstavitve, katere lahko objavijo na spletu, predvajajo na tablicah ali računalniku in tako navdušijo naročnike nad svojim projektom.

Galerija vizualizacij s programom Artlantis

Celotno galerijo si lahko ogledate na straneh podjetja Abvent